środa, 3 września 2014

#52, jaglana na start


kasza jaglana z bananem, malinami, śliwkami węgierkami, jagodami goji, pestkami dyni i słonecznika

Musicie mi wybaczyć wczorajszy brak śniadania, ale na własnej skórze się przekonałem, że słońce schowane za chmurami o 6:00 rano nie daje dobrego światła. Tym bardziej, jeśli nie posiada się lustrzanki. Zdjęcia były tak tragiczne, że wyglądały jakbym robił je starą, niezniszczalną Nokią 3310. A ona nie ma aparatu.

To było dla dobra Waszych wrażeń estetycznych. :D

Dzisiaj nie było jednak tak źle, więc łapcie niezawodną jaglaną - śniadanie dobre na każdą okazję, w szczególności pozytywne rozpoczęcie szkolnego dnia. Wystarczy ugotować ją wieczorem i rano podgrzać z odrobiną wody, by nie przywierała do garnka. Ulubione owoce i gotowe - pycha!

Jak odbieram początek liceum? Bardzo się bałem, ale z każdą kolejną lekcją utwierdzam się w przekonaniu, że chyba nie miałem czego. Pewnie zmienię zdanie, gdy nauka się rozkręci. :)

17 komentarzy:

  1. Liceum nie jest aż takie potworne, choć chwilami nauczyciele naprawdę potrafią dać w kość, ale to epizody ;)
    U mnie na szczęście w miarę bez chmur z rana, a i jaglaną uwielbiam (kocham!), choć wolę ją sobie zwyczajnie rano ugotować :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety rano nie potrafię na to znaleźć czasu, potrzebuję lepszej organizacji :P

      Usuń
  2. Wszystko będzie dobrze! :)
    A śniadanie królewskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz też tak działam - wieczorem gotuję a rano tylko podgrzewam , więc piona !
    Wypasiona jaglanka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile dodatków ^^ Jaglanka najlepsza na poranne doładowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poranne i nie tylko, do obiadu też jest świetna :)

      Usuń
  5. jaglanę ostatni polubiłam nawet, musze ją znów zrobić :D
    powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaglanka dobra na wszystko :) Też ostatnio przygotowuję ją wieczorem a rano tylko podgrzewam. Szybko, zdrowo i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też na razie nie najgorzej.. zobaczymy, jak będzie dalej. A ponoć liceum takie złe :D
    Jaglanka zawsze dobra na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze gotowałam z rana, teraz z braku czasu chyba zacznę odgrzewać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie najlepszy start <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaglankę mogłabym jeść o każdej porze dnia i nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaglana dawno u mnie nie gościła, a taka wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tutaj zdrowo, kolorowo i smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze będzie :) A śniadanko rzeczywiście najlepsze na poranną pobudkę do nauki! Jakglanka niezastąpiona na każdą sytuację <3

    OdpowiedzUsuń