czwartek, 4 września 2014

#53, zabójcze ciacho z cukinii


brownie z cukinii - gorzka czekolada ze skórką pomarańczy w środku; maliny, brzoskwinia i tahini na wierzchu

Wieczorne wypieki to coś, czego bardzo brakowało mi za granicą. Raz na jakiś czas muszę, dla komfortu psychicznego. :) Zresztą pasuje mi ta wygoda - rano odkręcam słoik z tahini, polewam i jem.

Pozdrawiam kochaną Julkę za tahini 100% przywiezione prosto z Grecji, dziękuję Ci serdecznie!

A teraz wracam do pracy domowej z matematyki, ałć, oddajcie mi wakacje i letnie lenistwo.

16 komentarzy:

  1. mi tą z pracą domową z matematyki to mi trochę ciężko, bo (już) książkę zgubiłam :x chociaż nie muszę jej oglądać :D ale na takie wypieki to ja mogę patrzeć i patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie, aż ślinka cieknie na widok tego czekocuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm też uwielbiam wieczorne wypieki, jak można się zrelaksować po całym dniu z kawałkiem ciacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. robiłam to ciacho z tego przepisu jest obłędne! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż ślinka cieknie! Obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniiiam! Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mój przepis "do zrobienia" :)
    Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, z biegiem czasu przywykniesz do coraz to większej ilości prac domowych, sprawdzianów, kartkówek... Ale, nie będę Cię straszyć, z resztą mnie też to czeka i chyba także każdego innego licealistę :) Ciasto z rana w takiej niezwykłej formie potrafi zamaskować nadchodzące obowiązki, choć na chwileczkę uciec od narzuconego planu dnia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukiniowe brownie bije sporo wypieków na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze w tym roku nie robiłam cukiniowego brownie, nawet nie wiem dlaczego to się stało ;D
    Nie jesteś w ostatniej prośbie sam , ja wręcz błagam o wakacje , no ale cóż nie będzie ona spełniona niestety ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też muszę czasem upiec coś na rano :) Tak jak dzisiaj! A ciasto przed lekcjami to zastrzyk energii dla szarych komórek.

    OdpowiedzUsuń
  12. cukinia na słodko i to w cieście, mega :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis! :))

    Pozdrawiam
    ___________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń