poniedziałek, 30 czerwca 2014

#6, nocny jabłkowy krem

Dziś również musiało być na szybko.


jabłkowy krem z kaszy pęczak z ciecierzycą, krówką i karmelizowanym słonecznikiem

W tym słoneczniku to ja się autentycznie zakochałem. Co nie zmienia faktu, że muszę wyeliminować z diety sklepowe słodkości. Niedawno potrafiłem jeszcze odmówić, bo po prostu nie miałem na nie ochoty. Raz skusiłem się na kostkę czekolady - bach, ustawiają się do mnie w kolejce.

Krówko, byłaś ostatnia.

Sam krem był za to mocno cynamonowy i sycący do granic możliwości. Nie podołałem całemu słoiczkowi, chociaż normalnie jem za dwóch. Cudnie kremowy.

Zerwałem się z samego rana na wyprawę po masło orzechowe. W sklepie okazało się, że nikt nie jest nim zainteresowany. Cóż... Przynajmniej mam swój zapas! (≡^∇^≡)


14 komentarzy:

  1. takich połączeń jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdania, że każde kremowe śniadanie jest obłędnie dobre, więc.. z chęcią zjadłabym Twoje ;)
    Piątka, ja też próbuję trochę wyeliminować sklepowe słodycze - na razie z marnym skutkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten krem ;)
    Nikt nie był zainteresowany masłem orzechowym? O jaa, ludzie są dziwni ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kremy to ja uwielbiam <3
    taki jabłkowy pewnie jset obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie kremy i ciekawi mnie jak go zrobiłeś bo mega zachęciłeś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod pierwszym zdjęciem jest mały odnośnik do przepisu. :) Przy miksowaniu dodałem tylko trochę mleka sojowego, bo blender mi nie wyrabiał. :p

      Usuń
  6. Wiesz, ostatnio mam to samo - raz skusiłam się na bitą śmietanę i lody - i popadłam w słodyczowe uzależnienie. Tłumaczę się pogodą i mam nadzieję że wkrótce chęć na słodkie przeminie.
    Krem bardzo apetyczny, a pęczak to jedna z moich ulubionych kasz.
    Co do masła orzechowego w Lidlu, to nie dość że nim samym u mnie ludzie nie zainteresowani - to jeszcze lody o tym samym smaku też biedne nietknięte w zamrażarkach stoją. Aż dziwne że ludzie nie sięgają po tak pyszne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jak śnieżna kula - zacznie się toczyć i nic jej nie powstrzyma. :D

      Niech nie sięgają, więcej pyszności dla nas!

      Usuń
  7. w takim razie, więcej masła orzechowego dla ciebie :D
    niby na szybko, a połączenie godne Einsteina! musiało być pyszne :>
    p.s. z krówek nie rezygnuj, są za dobre!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi przepysznie! ;) Można ograniczać słodycze... Tylko po co? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ten słonecznik ns pewno by mi zasmakowal ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ochotę na pęczak, tym bardziej, że leży u mnie w domu na półce i czeka na użycie, lecz brakowało mi pomysłu, ale podsunąłeś mi właśnie do głowy taki jeden :) Wyżerka będzie, godna twojej!!! Choć mistrzowi to nikt nie dorówna i jego specjałom :*

    OdpowiedzUsuń