sobota, 6 września 2014

#55, leśne musli + współpraca z mixit.pl


musli mixit z serkiem wiejskim; maliny

Przed wyjazdem na wakacje nawiązałem współpracę z serwisem internetowym mixit.pl. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony - zakładając bloga w życiu bym się nie spodziewałem, że skontaktuje się ze mną jakaś firma :) 

Czym zajmuje się mixit.pl? Otóż możemy tam w bardzo przejrzysty, wygodny i przyjemny sposób skomponować własną mieszankę musli. Na początku wybieramy bazę naszego zamówienia (w moim przypadku był to Owsiany grunt Dr. Birchera, składający się z płatków i chipsów owsianych), by potem przejść do urozmaicania kompozycji mocą fantastycznych dodatków. Do wyboru mamy masę składników, z których tylko niektóre to: przeróżne pestki lub nasiona, suszone/liofilizowane owoce, chipsy bananowe i kokosowe, amarantus, orzechy pekan, czy też nawet pestki moreli. Opcje są nieskończone :) Miałem tyle pomysłów na własną "tubę", że z ostatecznymi szlifami dobór ingedrencji zajął mi prawie godzinę. Na koniec możemy zdecydować się na wygląd opakowania. Nie mogłem się oprzeć pirackiemu, był najlepszy ze wszystkich. :D

Absolutnie zachwycił mnie brak niepotrzebnego cukru i innych słodzików, których pełno w sklepowych musli. Jako osoba, która jako tako zwraca uwagę na zdrowe i racjonalne odżywianie, uważam, że mixit to perfekcyjna alternatywa dla osób będących na diecie. Tuba jest ogromna i jestem pewien, że płatków starczy na wiele, wiele śniadań.

Zresztą zobaczcie sami:







Widzę w mixit.pl olbrzymi potencjał i życzę firmie jak najlepiej na przyszłość. Bardzo bym się cieszył, gdyby działalność spółko trafiła do szerszej grupy odbiorców, a nawet podbiła zachodnie rynki. Przemiły kontakt, świetna zabawa, powalający zapach i smak - tak zapamiętam swoją pierwszą współpracę. Podobno w najbliższym czasie ma zostać wprowadzona możliwość skomponowania własnej czekolady... Jestem kupiony!

By skomponować własny miks, wystarczy, że klikniecie tutaj:


Serdecznie polecam i życzę... smacznego! :)


11 komentarzy:

  1. Świetnie skomponowane muesli! :) A śniadanie idealne na weekendowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Tuba jest najlepsza! I wanilia, ale znasz moje zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna tuba! :)
    Gratuluję i zazdroszczę współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuba pirata! Najlepsza, no! Teraz żałuję, że jej nie wzięłam :D
    Pyszną mieszankę skomponowałeś, muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, no pogratulować Ci takich sukcesów blogowych :P Bardzo fajna sprawa, tak ciężko znaleźć teraz naprawdę dobre, zdrowe musli. Pałaszuj do woli, masz takie smakołyki na celowniku, że ho ho!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna mieszanka! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna taka współpraca :D Takie własne musli do genialna rzecz. Można pobawic się w kucharza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :super zmiksowałes :) I taka pozytywna ta tuba :) !

    OdpowiedzUsuń