wtorek, 8 lipca 2014

#14, czekoladowa fasola

Mój wtorek zaczął się bardzo, bardzo czekoladowo.


jagodowo-fasolowe brownie, podane z miodowymi jagodami, nektarynką i czarnymi porzeczkami

Zaszalałem, do środka wrzuciłem trochę czekolady 90%. Było kakaowo do bólu, nie zaprzeczę - pysznie, ale przydałoby się tu więcej słodyczy. Niemniej jednak będę kombinował dalej, bo sama wizja czekoladowego i jednocześnie zdrowego ciasta niesłychanie do mnie przemawia. Może awokado, cukinia lub burak następnym razem...? I koniecznie z dodatkiem suszonych daktyli!

Ach, no i moje poszukiwania idealnego naczynka nadal trwają, ale, jak widać na załączonym obrazku, jest coraz lepiej! Zupełnie nie mam pojęcia, czemu w sklepach brakuje wyśnionych przeze mnie foremek, takich w sam raz... No cóż...


17 komentarzy:

  1. czekolady nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z awokado i cukinii jadłam, więc do buraka i fasoli niesamowicie mnie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukaj w sklepach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znajdziesz przez przypadek, kiedy nie będziesz szukał - ot taka złośliwość losu :)
    Czekoladowo do porzygu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też czekoladowo, tylko mniej zdrowo, szaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekolada rządzi! Nie znam osoby co jej nie kocha! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak mocno czekoladowe to coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO polecam przetestowanie cukiniowego w pierwszej kolejności. Takiego cuda nie można odkładać na później! Fasolowe to jedno z ulubionych, czekolada z jagodami - jestem na tak. <3 Następnym razem próbuj może surowej masy przed upieczeniem czy odpowiada Ci poziom słodyczy i w razie co dodawaj więcej jakiegoś syropu.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie zaraz po fasolowym jest z cukinii, albo z awokado na równi :D faktycznie, ja nie jestem zbyt cukrolubna jeśli chodzi o takie rzeczy, czasem jak używam do takich wypieków owoców to nie słodzę w ogóle :D pewnie dlatego było mało słodkie dla Ciebie :)
    nabrałam ochoty na coś mocno czekoladowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, każdy lubi inaczej :)
      Do czekolady warto wracać!

      Usuń
  10. Uwielbiam fasolowe wypieki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może zamiast daktyli dodaj syrop klonowy/ z agawy lub dodaj je jeszcze dodatkowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kupiłem dzisiaj syrop daktylowy, następnym razem z nim pokombinuję :)

      Usuń
  12. Fasolowe brownie już robiłam i bardzo mi zasmakowało ale nie dodawałam do niego jeszcze jagód. Czas wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesująca barwa... Smak pewnie też niecodzienny, aż chce się skosztować takiego połączenia :) Brawo, rozpieszczaj się, macho :) Duża dawka roślinnego białka!!!

    OdpowiedzUsuń