piątek, 11 lipca 2014

#17, owsiane tiramisu

Dziś spontanicznie - z tego, co znalazłem w szafkach.


pieczona owsianka tiramisu z bananem i wiórkami kokosowymi (później)

Może nie należała do najpiękniejszych, ale pyszna była z pewnością. :)

Cierpię na zaopatrzeniowe braki, ale jest tak szaro i ponuro, że nie mam ochoty robić straganowych zapasów. Mam nadzieję, że z pomocą przyjdzie mi niezastąpiona mama.

Jeszcze niedawno przeklinałem słońce i upał, który ze sobą niesie, a teraz za nim tęsknię. Chciałbym zdążyć się nacieszyć wakacyjnym klimatem. A najlepiej przedłużyć go w nieskończoność.


16 komentarzy:

  1. Mam ją w zakładkach, ale na jakiś czas muszę ograniczyc kawę :D Chociaz pewnie jest grzechu warta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kawy nie piję prawie w ogóle, więc mogłem sobie pozwolić. Potwierdzam - owsianka pyszna :)

      Usuń
  2. tiramisu?!
    rany ale to musiało być pyszne *-*
    u mnie też leeeje, że nie da się wyjść z domu :<

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie słonko grzeje aż za bardzo! :D Pyszna ta owsianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalnego deseru tiramisu nie miałam okazji spróbować, ale założę się, że zasmakowałby mi za sprawą kawy. W najbliższej przyszłości na pewno zadowolę się taką owsianką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny, nie przepadam za kremowymi ciastami, ale tiramisu uwielbiam :) Nie próbowałem go niestety w żadnej włoskiej knajpce, ale nieskromnie się przyznam, że razem z mamą w kuchni potrafimy wyczarować pierwszorzędny!

      Usuń
    2. To dawaj przepis :D Bo jak już tak zachwalasz, to czekam aż pojawi się na blogu !

      Usuń
    3. Jak zrobię, to zamieszczę przepis ^^"

      Usuń
  5. U mnie teraz słońce ale też wyjść mi się na zakupy nie chce - tatę wysyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to sniadanie jest swietne <3! Zakupy zakupami ale trzeba jednak je zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsiane tiramisu? Wiesz, co dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez zapasów? Nie, tak być nie może! Do sklepu i na targi zmiataj - wakacje są! ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne te tiramisu *.*
    Bez żadnego letniego owocu ? Oj to nie dla mnie ja nawet dnia nie wytrzymałabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężko, ale już sobie kupiłem to i owo :D

      Usuń
  10. Tiramisu na śniadanie? Cóż za rozpusta haha :p To musiało dobrze smakować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba moje ulubione ciasto, a twoje wydanie sprawia, że jestem tego pewna :) Musiało być genialne, bo tak się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń