poniedziałek, 14 lipca 2014

#20, smoothie z jaglanej

Z kaszą często tak jest, że wraca na nią ochota.


jaglany krem banan-jagody-rabarbar-miód, podany z wiórkami kokosowymi, sezamem, makiem i pestkami słonecznika (dosypanymi później)

Żeby nie było - pucharków takich zjadłem dwa. Dwa i pół nawet, a co! A krem był tak cudowny, że myślałem, że się rozpłynę z przyjemności.

Przydała mi się porządna dawka witamin, rozpiera mnie teraz pozytywna energia! To był mój rabarbarowy debiut i mimo tego, że smakiem skojarzył mi się z bardzo kwaśnym jabłkiem, to niesamowicie mi przypasował. Dam mu jeszcze wiele, wiele okazji do zaskoczenia mnie.


16 komentarzy:

  1. Do kaszy (zwłaszcza jaglanej) ciągnie, więc wraca się do niej i to dość często.
    Kolor wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  2. z rabarbarem? aż ciekawa jestem jak smakuje połączenie banan-jagody z rabarbarem ;>
    i uwielbiam ten fioletowy kolor, który nadają jagody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że wygląda cudnie (: wszędzie te kremy! aż mnie nosi, że w dziwny sposób nigdy mi nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to tak? Blender się na Ciebie obraził? :D

      Usuń
  4. Jaglana moja ukochana <3 a krem z niej to po prostu niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! A smak na pewno sto razy lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie licząc chwilowego detoxu od kaszy, to jaglaną i gryczaną szamię codziennie :D
    Oksymoron zgłaszam - smoothie to zmiksowane tylko owoce i warzywa, więc teoretycznie niepoprawnym jest nazwanie tego "smoothie". Ale jak z jaglanej, to mogę przymknąć oko ;-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o taki oksymoron mi w tytule chodziło, to specjalnie :P

      Usuń
  7. już sam kolor i konsystencja zachwyca! *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie dziwię się, że zjadłeś aż 2 pucharki ♥ Cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to jest obłędne bardzo lubię tę kasze i kombinację z nią w roli głównej <3 ! Takie cudow to tylko jesc i jesc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam kaszę ale nie w wersji ''płynnej'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kremy z jaglanej zdecydowanie bardziej mi pasują, niż kasza ta w normalnej wersji ;)
    mam te same miseczki i dobrze rozumiem, że jedną byś sobie nie pojadł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No pewnie po co sobie żałować takie kremu , przecież to samo zdrowie a przy tym raj dla kubków smakowych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniamałki :) Śniadanko boskie, połączenie samych pyszności genialne :) Jagódki, kasza, banan i rabarbar, a do tego nutka słodyczy :) Podziwiam oryginalność, pomysłowość i w ogóle... Jesteś moim guru od śniadań!!! Dzięki tobie zacznę sobie takie śniadanka serwować, zainspirowałeś mnie :) Są wakacje, więc trzeba sobie dogadzać dopóki można :) Jeszcze raz gratuluje kremu, niebo w gębie <3

    OdpowiedzUsuń