czwartek, 17 lipca 2014

#23, marchwianka

Przypomniałem sobie, że owsiankę najbardziej lubię na ciepło, bardziej rzadką niż gęstą, no i nad wyraz słodką.


marchewkowa cynamonowo-imbirowa owsianka na mleku sojowym z bananem, brzoskwinią, pestkami słonecznika i masłem orzechowym

Dość... "nietypowego" koloru nabrała przez przesadzenie z ilością przypraw. Także nie prezentuje się fenomenalnie, ale smakiem nadrabia wszystko. Skojarzyła mi się z ciastem marchewkowym - pycha. Dodatek syropu daktylowego podczas gotowania sprawił cuda. Pomimo upału poczułem jesienny klimat, fajnie tak czasem oderwać się od sezonowości.

W lodówce zalega mi zapas warzyw, z których miałem mielić smoothie's. No cóż - chyba muszę wykombinować z nich coś innego. Albo zjeść łapą. Oficjalnie ogłaszam masowe chrupanie pora, kalafiora i kalarepy. :P

15 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje! *.* I do tego marchewkowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak dla mnie jeśli owsianka to baardzo gęsta. Rzadka jakoś do mnie nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do marchewki w owsiance jakoś się nie mogę przełamać, co nie zmienia faktu, że wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dziś z jesienną zaszalałam, ale z dynią nie marchwią. I ja na zimno i gęsto xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam marchewkową z dużą ilością przypraw korzennych, ale poczekam sobie na taką jeszcze do jesieni, bo teraz raczę się letnimi połączeniami smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam nie przeszkadza, choć osobiście też wolę gęstą owsiankę, że aż łycha staje. Jednak, czasem trzeba przełamać lody i wkroczyć po nowości, jak właśnie rzadka owsianka pełna orientalności :) Rozgrzewa od środka i daje pozytywnego kopa na resztę dnia. Bez pożywnego śniadanka ani rusz, do tego marchewkowy posmaczek :P Ja dziś miałam ucztę z nektarynką i pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kupka jak? rzadka czy łycha staje?

      Usuń
  7. Zgłaszam się jako pomocnik w chrupaniu kalarepy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kalafiorem się na kilka chwil rozstałem, ale kalarepa zawsze ;D Por do chrupania chyba raczej odpada - to tak jakby chrupać cebulę :p Kalarepa mą miłością ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora wszamałem - ostro tak, że trząsł mi się nos, ale z masłem orzechowym niebo w gębie :P

      Usuń
  9. Rzadka owsianka?! O nie, to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez dziś z marchewką :) Bardzo fajnie wypakowana mieseczka lubie tak <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś tak się jej wyjątkowo dużo zrobiło ;)

      Usuń
  11. Ja też zawsze przypraw nawalę, nie ważnie, że prezentacja niepierwszorzędna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 42 year-old Environmental Tech Phil Prawle, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like Major League and Juggling. Took a trip to Medina of Fez and drives a Ferrari 512. odwiedz strone internetowa

    OdpowiedzUsuń