niedziela, 20 lipca 2014

#26, czekośliwka

Jeśli chodzi o połączenie owoców z czekoladą, to na podium stoją trzy rodzaje: maliny, wiśnie... no i właśnie śliwki!


lodówkowa owsianka "czekośliwka", podana z twarożkiem i gorzką czekoladą

Musicie wybaczyć mi brak niedzielnych pancakes'ów, ale w taki gorąc po prostu nie miałem ochoty stać nad patelnią, mimo że smażenie placuszków całkiem mnie odpręża. Ostatnio na targu zobaczyłem pełno śliwek i nie mogłem im się oprzeć - uwielbiam je. Nie mogę się doczekać babcinych powideł, najlepiej smakują z klasycznymi naleśnikami.

Spokojnej niedzieli. :)

11 komentarzy:

  1. Taka lodówkowa owsianka to strzał w dziesiątkę w taki upał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeko malina ? To teraz mnie zaskoczyłeś. Nie wiedziałam że ten owoc można z czekoladą połączyć.
    Muszę koniecznie wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki mamy śliwki to trzeba z nich korzystać :) Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A banany gdzie? Przecież mistrz to banan z czekoladą! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię cukierkow o tym smaku, ale Twoje sniadanie bym z przyjemnoscia zjadla :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to każdy owoc pasuje do czekolady, bo to w końcu czekolada :D
    Chociaż masz racje, śliwki pasują do niej idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyyyycha! Nie mogę jeść czekolady i owsianki, a ty takie cuda serwujesz ;(
    Pozazdrościć ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię ci się, co do pancakes'ów, jest parno i nie ma czym oddychać, a taka lodówkowa owsianka to dobra, ochładzająca alternatywa, tym bardziej, że ze śliwkami, które niedawno zawitały na targu :) Pochwalam oryginalność i ta gorzka czekolada... Rozpływam się jak patrzę na takie cudo!!!

    OdpowiedzUsuń