poniedziałek, 21 lipca 2014

#27, improwizacja na patelni

Dzisiaj trochę mi nie wyszło, głównie dlatego, że nie kierowałem się żadnym przepisem, ale zabawa przy smażeniu była przednia!


bananowo-jagodowe sernikowe placuszki, podane z masłem orzechowym, resztą banana i jagód

Wrzuciłem, co znalazłem w szafkach, bo nie chciało mi się myśleć. Troszkę miały problem z przewracaniem na drugą stronę, ale nadal mi smakowały.

Dzisiaj muszę siedzieć z młodszym bratem, więc idziemy grać w gry planszowe, jedząc przy okazji kanapki z kolejną porcją masła orzechowego. Właśnie takie sobie zażyczył. Zarażam rodzinę dobrymi nawykami. :)

19 komentarzy:

  1. Czytasz mi chyba w myślach, bo wczoraj właśnie także obżerałam się naleśnikami z masłem orzechowym i bananami, pycha, nie ma nic lepszego pod słońcem :) Twoje placuszki to po prostu bajka :P a co do brata, to też jak do mnie siostrzenica zagląda, to chowam najgłębiej jak mogę nutellę, masło orzechowe, miód oraz dżemy, bo jak ona dopadnie takie słodkość, to niewiele zostanie... Tak to już jest :) Ale tak jak powiedziałeś, dobrymi nawykami trzeba zarażać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem takie placuszki na spontana są jeszcze lepsze :D
    jest banan, jagody no i twaróg to już wiem, że było pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pilnowanie młodszego rodzeństwa - bleeeh! Współczuję :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadbaj o masło orzechowe w 100% z orzechów najlepiej ;) Jakim cudem opychają w sklepach te z 35% ...
    Phi, kto tam się kieruje jakimikolwiek przepisami - na co to komu ;-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam masło 95%. Ukręciłbym swoje... gdyby nie blender :p

      Usuń
  5. A ja tam zazwyczaj robię takie rzeczy bez przepisu. Wtedy jest najwięcej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spontaniczne posiłki są najlepsze :) Gorzej tylko jak nam bardzo zasmakują i nie możemy odtworzyć przepisu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chciałabym mieć takiego brata *-* super placki, improwizacje są najlepsze !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie bez przepisu najlepsze!
    A tak btw. to dużo osób dzisiaj plackowało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pysznie! Jestem ciekawa co tam wrzuciłeś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarożek sernikowy, zgnieciony mały banan, mąka, jajko, naturalnie - proszek do pieczenia i soda, pod koniec sporo jagód. :)

      Usuń
  10. O, gry planszowe powiadasz? nie wiem jak ty, ale ja akurat je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądają te twoje pancakes ;)
    A masło orzechowe to chyba już wszyscy kochają , ale cóż się dziwić przecież pyszne jest ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Improwizacje są ciekawe gorzej jak cos nie wyjdzie ;) Ostatnio robiłam placki z jagodami ale niestety na patelni wszystkie się rozbabrały. Tobie wyszły w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń