poniedziałek, 28 lipca 2014

#34, malinowy makaron

Zwariowałem.


makaron z jeżynowo-malinowym sosem z kaszą manną i mlekiem ryżowym, przystrojony mleczkiem kokosowym

Gdy tylko spróbowałem tego dania w wersji wiśniowej na kolację, wiedziałem, że będę musiał Wam je tu pokazać, rano, na śniadanie, w troszkę odmienionej wersji. Już wtedy było przepyszne, ale teraz...

Nie wierzę. Jakie to było wspaniałe! Zdecydowanie mój faworyt ze wszystkich śniadań, które tutaj wstawiłem. Polecam, polecam, polecam!

Dzięki blogosferze mogę wynajdywać właśnie takie cudeńka. Proste a niezwykłe. Uwielbiam mieć tego bloga. :)

19 komentarzy:

  1. Jeszcze tego nie próbowam.... ale skoro tak zachwalasz.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłabym na to, żeby makaron podać z manną, do tego mleko jedno, drugie. Faktycznie zwariowałeś, ale pozytywnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to świetnie wygląda! Musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam podobna wersję więc rozumiem heh ... wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusząca propozycja, na pewno zrobię, bo makaron na słodko uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I dlatego prowadzenie takiego bloga jest takie fajne i ... uzależniające :P
    Daaawno temu też taki robiłem! W wersji aroniowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie blogosfera śniadaniowa, to nigdy nie spróbowałabym owsianki/manny/jaglnanki/śniadaniowych mufiinek i wielu wielu innych :D
    A makaron na słodko nadal przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie do zrobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makaron na słodko rzadko jadam, ale ta wersja mnie zachwyciła! Do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś rano nie sięgam po makaron, hmm, a to chyba pora zmienić! twoja wersja wygląda obłędnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawiłaś mi wielką przyjemność tymi słowami :) Cieszę się, że Ci smakowało - a i apetycznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłęd :D Od dawna się za to zabieram ale jakoś odkładam to na ''potem'' :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jadłam jeszcze tego typu makaronu , ale w twoim się wprost zakochhałam , więc z pewnością zasmakowałby mi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba pierwszy raz widzę coś podobnego, ale jestem totalnie zauroczona. Jeszcze dzięki twoim przekonaniom wiem, że muszę to jak najszybciej zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No coś normalnie absurdalnego, ale pozytywnie :) Makaron kojarzy się zwykle z obiadem, lecz na słodko świetnie pasuje do śniadania :P Ja robię cuda z ryżem, jak na przykład puddingi. co również zaskakuje swoją pysznością, zwłaszcza z dobranymi dodatkami. Jednakże, Ty to po prostu przeszedłeś samego siebie, powala mnie twoja wyobraźnia, która sprawia, że możesz jej pomysły realizować w rzeczywistości, przez co wychodzą właśnie takie rzeczy. Muszę czegoś takiego spróbować, tym bardziej, że w domu zalega mi masa makaronów :) Oby tak dalej, czekam na twoje kolejne inspiracje z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  16. makaron z manną - podoba mi się to :) zdecydowanie muszę to kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń