środa, 30 lipca 2014

#36, owsianka obsypana jagodami

Taką owsiankę można zjeść tylko latem.


owsianko-manna na mleku ryżowym z bananem (w środku), borówkami, jagodami, jeżynami i suszoną morwą białą

Moc jagód na świetny humor i mnóstwo energii zaraz po przebudzeniu.

Wczoraj spacerując między straganami moim oczom ukazał się starszy pan sprzedający cudowne truskawki w łubiankach. Nie wiem, czy bardziej zdziwiłem się na sam ich widok, czy wtedy, gdy usłyszałem cenę... 18 polskich pieniążków za cały pleciony koszyczek! Co śmieszniejsze - chętnych nie brakowało. No cóż... :D

12 komentarzy:

  1. To już ostatnie truskawy, ale cena boli. Ała.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się nimi jeszcze nie zdążyłam nacieszyć! Śniadanie mega apetyczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już pożegnałam się z truskawkami :( czekam na jeżyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już nigdzie nie widać truskawek, nawet w takich kosmicznych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te, koleś, skąd Ty masz jeszcze jagody? ;)
    W zeszłym roku, pamiętam wyraźnie, kupowałem truskawki pod sam koniec sierpnia po 7zł/kg :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze cała masa po 4,50 za pół litra! :D
      Truskawek na szczęście mam już całą szufladę w zamrażalce :)

      Usuń
    2. A jagody to chyba są z lasu :P Jeszcze jest duuużo

      Usuń
  6. uwielbiam połączenie owsianki z manna <3
    i te jagody <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ona gęściutka <3
    Ile ja bym dała żeby mieć choć jedną łubiankę truskawek ... no cóż musimy rok na kolejne poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie...nie wiem czy tylko latem! Bystrzaki przecież mrożą owoce hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie truskawki stoją na straganie cały czas :D Nawet na dwóch stanowiskach! Chociaż nie za słodkie i średnie w smaku :( Wolę malinki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te truskawki to nie to samo. Wielkie i cieszą oczy, ale wodniste i nie pachną jak te prawdziwe polskie... Muszą być pewnie szklarniowe... A twój mix owsiano-mannowy podziwiam :) Sama kiedyś zrobiłam podobny, tylko, że to były płatki ryżowe z manną, co również polecam, bo jest genialne w smaku. Manna dobrze skleja :) Ty jeszcze dodałeś bananka, co zwieńczyło kleistość powstałej konsystencji. Do tego pyszny zestaw sezonowych owoców... Czego więcej chcieć?

    OdpowiedzUsuń