środa, 2 lipca 2014

#8, zielona surowa gryczanka

Potrzebowałem takiej lekkiej, stuprocentowo roślinnej dawki witamin. Od razu lepiej się czuję.


surowa gryczanka szpinak-jabłko-pomarańcza, podana z bananem, truskawkami oraz porzeczkami

Zaczynam doceniać uroki "lodówkowych" śniadań. Wszystko przygotowuję wieczorem, a rano wyjmuję, układam owoce i jem. Wygodnie, pysznie i ochładzająco - gdy dni znów staną się cieplejsze, słoiczek jak ten będzie zbawieniem.

Wybaczcie, że tak króciutko, ale spieszę na długą i wytęsknioną wyprawę rowerową - nie można przecież całych wakacji przesiedzieć na tyłku. Ta mała porcja zdrowia naładowała mnie pozytywną energią wzdłuż i wszerz!


14 komentarzy:

  1. Super jest ten słoik. Zawartosć też ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoikowe śniadania zawsze są strzałem w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. porywam ten słoiczek!
    udanej wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja za tymi lodówkowymi nie przepadam - muszę rozgrzać żołądek z rana nawet kiedy temperatura za oknem sprawia, że zaczynam wątpić w trzeźwość swojego umysłu. Nie mniej jednak ta gryczanka wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, by taką gryczankę troszkę podgrzać. Straci może nieco na swojej "surowości", ale będzie równie pyszna, jak nie bardziej. :D

      Usuń
  5. Połączenie jabłka i szpinaku bardzo mi smakuje, ale dodatek pomarańczy musi działać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny kolorek! Jeszcze do tego tyle owoców. Czy może coś być lepszego z rana? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lodówkowe śniadania zdecydowanie się sprawdzają w upalne poranki, obyśmy się tylko takich doczekali :)
    po kolorze gryczanki myślałam, że z miętą ją podałeś a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem bez mięty, ale podsunęłaś mi świetny pomysł na kolejny raz! :D

      Usuń
  8. ten kolor <3 Ja z lodowki bardzo lubię <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Lodówkowe śniadania są świetne-rano wstajesz, wyjmujesz z lodówki i możesz zajadać :D
    Zgadzam się, że jak wakacje, to tylko aktywne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny patent na szpinak inaczej, tak z owocami, coś pięknego, prezentuje się fantastycznie i też tak na pewno smakuje :D

    OdpowiedzUsuń