sobota, 2 sierpnia 2014

#39, serniczek z manny

Chłodny sernik, wyjęty prosto z lodówki - nie ma niczego lepszego.


serniczek z kaszy manny z orzechami laskowymi i jeżynami

Jeśli miałbym wybierać najlepsze ciasto we wszechświecie, to zdecydowanie postawiłbym na sernik. Delikatny, aksamitny... cudo. Co zrobić, gdy mamy na niego ogromną ochotę i boimy się niepohamowanej żądzy zjedzenia całej blachy? Wystarczy przygotować jednoosobową porcję! Najadłem się i pozachwycałem - pozytywniej dnia zacząć nie mogłem. :)

16 komentarzy:

  1. To także moje ulubione ciasto, zmieniły mi się smaki - dawniej była to szarlotka, a teraz zachwycam się tym ile sernik daje możliwości - można go zrobić na wiele sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kaszy manny jeszcze nie próbowałam, czas to zmienić! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to, to fakt, nie ma nic lepszego niż domowy serniczek, wkładasz w niego cały swój trud i serce, a efekt jest niesamowity :) Do tego smak niepowtarzalny :) Ja chyba zrobię ciasteczka z ciasta francuskiego ze śliwkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nikogo nie obchodzi co zrobisz...
      ~h

      Usuń
  4. dokładnie, sernik to najlepsze ciasto wszech czasów we wszechświecie! Twój wyszedł świetny (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię sernik, ale niestety takiprawdziwysernik jadam dwa razy w roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżyny uwielbiam! :D Moim zdaniem są lepsze od malin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sernik ale gdybym ja miała wybierać najlepsze ciasto to zdecydowanie byłoby to drożdżowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. serniik to również moje ulubione ciasto :D
    jestem sernikożercą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, sernik to najlepsze ciasto for ever.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak w takie dni to lodówkowe śniadanie jest jedynym wybawieniem ;D
    Twój serniczek jest na serio fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serniczek świetny, ale jakim cudem wytrzymałeś w tej temperaturze przy piekarniku? U mnie w domu jest wręcz zakaz włączania tego urządzenia : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste - upiekłem wieczorem i schowałem do lodówki, rano zjadłem zimny :D

      Usuń
  12. uwielbiam jednoporcjowe wypieki. zimna wersja to rzeczywiście najlepsze śniadanie na upał :)
    ach, zazdroszczę jeżyn! moje dopiero dojrzewają w babcinym ogródku :)

    OdpowiedzUsuń